happyteacher malesef bende yanilmamisim , testim pozitif çıktı zaten anlamamak imkansız gibi birşeydi kendimi biliyordum grip olsam hapşırmaya başlar ve burnum akardı , ama bu sefer sadece bacak ağrısı ve 39 larda ateşim vardı aşırı titreme aşırı üşüme ve sonra aşırı terleme yaşadım , şuan karantinin 2. Gündeyim ilaç kullanmıyorum , ilk iki gün çok kötü oldum şuan atesim arada bı çıkıyor ama halsiz bırakacak kadar değil , baş ağrım çok şükür ki geçti , bacak ağrım da kalmadı ama boğazıma indi , boğazım ağrıyor gibi agrimiyor gibi… Bebeğimi de emzirmeye devam ediyorum maske ve eldiven takarak… Biran önce iyileşip kızımi doyasıya öpmek koklamak istiyorum , çok şükür yani başımda ama çok çok özledim 😭