Klymeneninatlasi Nesibe47 nesibe seni harcarlar burada 😁 boy kilo konuşmuyoruz kuzum ☺️ Anneler üzülmesin diye ☺️
Nesibe47 Klymeneninatlasi bak kızlar bebeklerinin kilolarını söylediler üzülmedim ben onu yapan anneler değişik heralde😂😂
Nesibe47 birrtutamsevgi bence doğru değil ben bir kaç defa bu konuda post açanı gördüm benim bebeğimin ayında olmadıkları için bende 2 lık post açtım😂😂
Deletedmom896 Nesibe47 8 rakamını seviyorum yan yana hoş duruyorlar 😂 evet kilo boy konusunda şuan kızım 22 aylık o aylarda neydi İnan hatırlamıyorum