canana 21 aylık oğlum cumartesi sünnet oldu. 4.gün ateş başladı bugün yani gün içinde. 37,5 civarlarında seyrediyor. Calpol verdim ama aynı. Bu durumu yaşayan var mı sizce nedendir ne yapmalı 😢
agacsizkoala canana ben sünnet yaptırdığım zaman ateş olurmu diye sordum doktora , bana da sünnetten dolayı ateş olmaz ağrı olursa ilaç verirsin demişti
Funda2735 canana evet ateş olabilir demişti biz de yeni olduk iki hafta oluyor tam ama bence bir doktoruna vs sor
aysskarks canana biz de yenı sünnet olduk canım bizimki de dokundurtturmuyor kremi zar zor oyalayark sürüyorum yarası daha taze omdan izin vermiyordur ama bizde ateş olmadı
canana Funda2735 yaaa 😟bu gece takipteyim, fitil koydum az önce yine düşmezse doktora gitmemiz gerekecek 😕