Portakallikekk1 hoşgeldin annelik imtihanına… İlk önce sütüm yetmiyor psikolojisini bırak ben bırakmadım hala çekiyorum ikincisi sütün az bile olsa bebeği en az 15 dk emzir ki sarılık olmasin ben bilmiyordum 5dk yorulup uyuyunca doydu sanıyordum o sırada süt zaten artıyor en pratik ve uygun saglikli bir yöntem de yulaf 1 çay bardağı yulaf bir çay bardağı süt bir tatlı kaşığı bal yazmıştı biri forumda çok işe yariyor yaanina birde uyku diyorum ben şöyle en az 2 saatte uyudummu benim sütüm akıyor şimdi bebeğin midesi çok küçük şuan onu doyurmak daha kolay korkma ve asla vazgeçme hemen mamaya sığınma surekli bu çocuk aç diyenleri dinleme anne olan sensin benim annemde eşimde emzirdigim halde sanki çocuğum hiç emmis gibi davrandilar sürekli bu çocuk aç diye diye mama verdirdiler çocukta aşırı gaz oldu hastanelik olduk. Kızım agladikca ben ağladım o günlerde üzüntüden iyice sütüm gitti bunlar hep kısır döngü rahat bir konumda al bebeğini kucağına kafasını okşaya okşaya en az 15 dk emzir zaten süt gelecek hiç suphen olmasın