Zehrasel benimde 2 aylıkken takibini yapan doktor değil başka bir doktor duydu. Sonra ben takibini yapan doktora söyledim. Baktı çok az önemsiz bu dedi. Sonra 5.ay kontrolünde devam ettiğini gördüler. Çocuk kardiyologu bir görsün, 1 yaşına kadar kapanmayabiliyor ama için rahat etsin en azından dedi. Dünden beri canım sıkıldı çok. Bekletmeden götüreceğim😔