Tbaltn Normalde her ay düzenli adet gören biriyim ve her adet dönemide cok yogun olur ama bu sefer ağrım olmadı ve ilk gün ped dolucak kadar kanamam oldu sonrası kahverengi leke gibiydi. Üstüne görme falan değilimdir dimi ? İlk defa başıma böyle bişey geliyor anlam veremedim. Belki başına gelen vardır diye buraya yazmak istedim. Bu arada 2 yaşında kızım var çocuk düşünmüyorum suan ama bilemedim niye böyle oldu 😢 dönemsel falan olabilir mi acaba?
Tbaltn Deletedmom_8 hastalıkta geçirmedim ama dönemsel falan diye tahmın ediyorum. Teşekkür ediyorum 🌸
DefnesMother Ben hamileliğimi bu şekil öğrendim. Adet görüyorum sanmıştım meğer yerleşme kanamasıymış o. en iyi sonucu zaman gösterecek biraz daha bekleyin test yapın yinede gönlünüz rahatlar, rabbim kalbinize göre versin 🙏🏻
DefnesMother Tbaltn benim kanama problemim vardı ilaç kullandım düşük tehlikesi nedeniyle. Adet oldum sanıp bekledim hemen test yapmadım sonda kahverengiye dönünce şüphelendim. Toplam 10 günü bulmuştur diyelim tam hafızamda kalmamış yanlış yönlendirmeyeyim şimdi. Sonra ilaç kullandım ve geçti lekelenmem