Asafinannesi_0 Kızlar sezaryen doğum yapalı 16 ay kadar oluyor fakat dikiş üzerinde kıllar var baya assagdan kesmişler hep korktum agdayla almaya jiletle alıyordum ama artık agdaya alıştırmak istiyorum artık agdayla alsam bir sakıncası olur mu merak ediyorum tereddüt içerisindeyim🙄
Limonlusu Asafinannesi_0 olmaz canım yapabilirsin 😊bu arada ağda çok acılı en temizi lazer epilasyon yaptırmak 👍🏻
lalbg Asafinannesi_0 o kadar süre jiletle alıp şimdi ağda yapınca yaşayacak olduğun acıyı gönülden hissettim😂🙈 yaptırabilirsin tabiki millet o zamana ikinci çocuk yapıyo☺️
birtosbikannesi Asafinannesi_0 bnm bir yıl oldu dogum yapali 4 aydir agda yapıyorum bi problem olcagini sanmiorum
Brutal-Betty Ben makina ile alıyorum oğlum,5 buçuk aylık hiç bir şey olmuyor ki 16,, ay uzun bı Zaman bir şey olmaz bence
Limonlusu Sevgiemre evvet 😊 evlenmeden önce lazer yaptırmıştım. Hamilelikte hafif tüylenme oldu ama çok değil. Şimdi 3 seans daha aldım bakalım ona başlıycam
lalbg Asafinannesi_0 bi kez jilet yapıp sonraki sefer ağdaya gittiğimde Allahım canımı al diye dua ediyodum😂
Limonlusu Sibelakkus daha önce iğneli lazerle gittim. Şimdi çok zayıf tüyler olduğu için buz lazer önerdiler ona gidicem 😊
Meyram_ Asafinannesi_0 ben yaptım birsey olmadı ayrıca bir miktar uyuşuk olduğu için hala en rahat orası oldu
Heyoo92 Asafinannesi_0 ben 40 im çıktığından beri ağdaya gidiyorum.7 ay oldu doğum yapalı. Bir şey olmadı şimdiye kadar. Ayrıca orası uyuşuk olduğu için hala bir şey hissetmiyorum. Çok rahat oluyor ☺️☺️