Selam kizlar bebeğim 36+0da doğdu çok fazla simsiyah saçları vardı şimdi 3 aylık.olduk oğlum temen kel kaldı sadece arkalarda biraz saç kaldı gerisi hep döküldü kalanlarda kızılımsı bir renge döndü. Tekrar çıkarmı ne zaman çıkar erkek bebek anneleri bilenler yazabilirmi