Asenakaya Daha 25 yaşındayım ama alnımda var. gülerken yüzüm kırışıyor. Dudağımın üstü yine öyle güzellik merkezi yapıyorum dedi. Güvenemiyorum. Açıkçası yapan bilen anlayan var mı üzülüyorum bu duruma
Zerr Asenakaya nemlendirici kullanın, daha şimdiden kırışıklık operasyonu yaptırmayın 50 ye gelince ne yaparsınız 😉 Bilmediğiniz güvenmediğiniz yerlerde yaptırmayın derim
1234TA Asenakaya ben de 26 yaşındayım cildim o kadar kuru ki pul pul dökülüyor resmen dolayısıyla kırışıklık hat safhada 😵💫
BuzluKahve Asenakaya mimik cizgisi muhtemelen. Tek caresi de botox. Yerlesmeden yaptirmakta fayda var. Öyle güzellik merkezinde falan yaptırmayın ama ya dermatolog ya plastik cerrah olmasi gerek.
Tombiktos Asenakaya en iyisi botoks bende 27 yaşından beri yaptırıyorum 32 yaşındayım devam etkisi geçtiği an hemen yaptırıyorum. Etkisi geçtiği zaman eskisi gibi olmuyor ben cok memnunum iyi ki botoks var valla yoksa napardım.
Deletedmom8453 Hayat çizgisi bacım e tabi olacak 🤷🏻♀️ alnimdaki kırışık aklıma bile gelmez be 🤷🏻♀️😂
Asenakaya BuzluKahve araştırdığım güzellik merkezi. Haberlerde görüyoruz ne hale gelenler var. Bende de gram şans yok kesin gelir başıma Konuşurken gülerken oluyor.
BuzluKahve Tombiktos ben de alnım ve kas ortasına yaptırıyorum. Botoxu zaten kırışık yerlesmeden yaptırmak lazım. Ben de cok memnunum 👍
Tombiktos Asenakaya ben 900 e yaptırıyorum 6 ay diyorlar ama 6 ay gitmiyor 4-5 ay da erimiş oluyor aslında bende 5. Ay da falan tekrar yaptırıyorum.