Deletedmom_73 walla canım bı 10fln kadar geçti adet tarihim e göre 7 haftalık olması lazımdı gittim 5 haftalık dedi doktor bebek yok bekleyelim fln dedi ilaç yazdı witamin fln bende kese boş kafasına girdim almadım hiç bişi 5gun sonra fln kanama başladı gittim pazar günü oldu ilk kanama gittim kese boş ama büyümüş dedi başka doktor wardi yarın gel kendi doktorun baksın dedi benimde o gün çok kanamam oldu parça fln geldi kese düştü dedim kesin bı gittim ultrasona bı girdim bebek War kalp atışı başlms şükür rabbim e şimdi kanamam durdu gibi tam değil ama iğne ilaç perşembe günü giidcem bı daha bakalım hayırlısı senin de mı War böyle bı şüphen