Mavis34 prensesannesiiiiiiiiii çok guz3l gülücükler atıyor kikir kikir gülüyor bal oğlum 🥰 elinde oyuncak tutmaya başladı bugünlerde. Yüzüstü durmayı sevmiyor çok meraklı hep kucakta gezip etrafı incelemek istiyor
YgmrEzel prensesannesiiiiiiiiii zaten kolik bebek bide 3 aylık sendromları var bi tekme daha atmak isteyen olursa yıkılmadım ayaktayım 😂
Ebruuuuuuu Ara ara kahkaha atıyor babasına deli oluyor kucak istiyor galiba damağı kaşınıyor eli ağzında hep 😂😂 bugün de biraz iştahsızdı doğru düzgün emmek istemedi resmen ben zorladım 😂
Ebruuuuuuu prensesannesiiiiiiiiii galiba canım yavaş yavaş çıkacak bizimki biraz hızlı herhalde 😂 4 aydan sonra başlar diye biliyorum ben 😂
prensesannesiiiiiiiiii Mavis34 şuan 2 ay 9 günlük bebegim sabırsızlıkla sesli gülmesini bekliyorum şuan sadece gülüyor çok fazla maşallah ama henüz sesli gülmesini görmedim
Mavis34 prensesannesiiiiiiiiii erken daha henüz 3 aylık olunca duyarsın arkadaşımın 4 aylık olcak kızı oda daha sesli gülmüyormuş bebekten bebeğe de değişiyor demekki
YgmrEzel prensesannesiiiiiiiiii 4. Günden beri ağlıyor şuan 3 aylık gaz sancısı ellerini ayaklarını sürekli kasıyor evet doktor dedi