İyi geceler sevgili anneler
bebeğim 7 aylık oldu. Bu sabah fark ettim ki dişi patlamış. 1 hafta boyunca çok mız mızdı. Sürekli kucağıma geliyor, oyun oynamak istemiyor her şeye ağlıyor. Calgel diye bir jelimiz var onu sürdüm ve calpol verdim ağrısı oluyordur diye düşünüyorum. Bu akşam sürekli ağlamakla ve ıggg diye inlemekle geçti. Uykuya geçemiyor. Uyutmaya çalıştığımda bağırıp ağlıyor. Var mı tavsiyeleriniz?