Kızlar 2yasında oglum var bir ara elini agzına götürdügünde salyası akıyordu diş sandm yemek yemeyide kesmişti öeger agzında yaralar olmus antibiyotik kullandk gecti smdi yine eli agzından gitmiyo iştahı acık ama yiyor sizce diş mi cıkarıyo birde ben elini temiz tutmak için neyapıcam her dkk yakıyamıyamıyorm suyu görünce oynayacam diyo her yere elliyo elini agzna götrüyo