Zuleyhaaa birkere bu gazlar 4-5 ay bulacak ama genede almak istiyorsan nurse harvey in gaz damlasini kullanmalisin ,aklinda bulunsun hangi marka olursa olsun 1 aydan fazla ayni markayi kullanma . bebegin hareket etmesi cok onemli surekli bacaklarini karnina goturerek ice dogru hareketlendir. Bioga diye bir damla var herkez gaz damlasi diye soyler sana ama degil bioga bir probiyotik damladir bebegin gec gelisen bagirsak ici iyi probiyotikleri besler yani kesinlikle almalisin. Yani söyle diyeyim hem nurse harvey gaz damlasi hemde biogayi ayni anda kullanabilirsin ama diger gaz damlalarini ayni anda kullanamazsin. Yani Tekrar soyluyorum bioga bir gaz damlasi degildir. bioga biraz pahalidir ama
yaşina gelinceye kadar kullan sonrasi sana kalmis.Ayrica birde elma yagi hem ayaklarinin altina hemde gobek deligine gelmeyecek sekilde gobeginin alt kismina bole suruo surmuo gibi azcicik sureceksin., edinebilirsen anason yagida gobege surulur. Oyle boyle zaten 4-5 ayini tamamlamadan gaz problemi pek ortadan kalkmiyor sadece biraz daha rahatliyor senlik bisi degil merak etme gececek 🖐🏼😘