Sevinc24 kesinlikle 2000 verin hayat o kadar pahalı ki insanlara üzülüyorum. Annemde çocuk bakıcısı inanın hakkı hiç verilmiyor annem çocukları o kadar seviyorki o yüzden sesini çıkartmıyor çocuklar anneme çok bağlı 8 yıldır aynı yerde. Yoksa bir dakika durmaz ne kadar yorulduğunu biz biliyoruz. Yıllardır orda 3 çocuğa bakıyor bir gün izni var sabah 9 akşam 6. Evin tüm işimi yapıyor yemeği ütüsü günlük silme süpürme 2800 alıyordu şimdi 3500 yaparlar diye düşünüyoruz asgari ücreti bile vermiyorlar bizde bu yüzden devamlı çık diyoruz.