Kızlar daha önce de yazmıştım elimde 3 kutu 800grlık 1 numara evolvia var.kızım ilk 3 ay hem emiyor hem mama içiyordu ama artık mama içmiyor.bizimde nasıl olsa içiyor sürekli almaya uğraşmayalım diye aldığımız mamalar elimizde kaldı.almak isteyen olursa 80 liradan vericem