kızlar bisüre önce koltuktan düştü diye post açmıştım. 10 aylıl oğlum emeklemeyi öğrendi yerde oynarken otururkem habire kafa arkasına küt die düşüyor 2 defa oldu akşam yerde otururkem atıyor kendini arkaya. Yerinde durmuyor hiç kafasını kapılara koltuk altlarıma vuruyor napcağımı şaşırdım akşam 2 defa kafasının üstüne düştü dediğim gibi oynaması falam iyi kusmasıda yok kafa arkası şişmişmi anlıyamadım bişey olurmu tomografiyi çektirmiştik daha önceki düşmelerinde habirede götürüp çektirmem eşimde işte çalışıyor şuan çok üzgünüm yoruldum