Arkadaşlar emzirmeyi kestim oğlum 21 aylık 3 gündür kestim ama gogsumdeki şişlik geçmiyor ağrı sızı içindeyim ne yapabilirim soğuk kompleks koyuyorum internette çok iyi geleceği yazıyor ama geçmiyor kimildayamiyorum hiç yeşil sabun koy bı kaç gün kalsın dediler onu da uapiyorum ne olur yardımcı olun berbatim ya donemiyorum uyuyamıyorum