Bizde var , yatagi yerden 5 cm yukarda seklinde yaptirmistim, kapisi acik olanlardan , ayagi kalktiginda yandaki korkuluklar 45 cm uzunlugundaydi yanlis hatirlamiyosam, gece kalkinca inanin oyuncak falan degil direk annee diye aglardi kizim yanina gitmem icin, ben 13-14 aylikken baslamistim kendi yatagina yatirmaya , 10 aylikken filan ilk gunduz uykulariyla baslamistim , ilk zamanlar bende korktugumdan yatagin yan kismina yere yorgan gibi , hani duserse yumusak zemine en azindan dussun diye yere sermistim. Ama hic oyle bisey olmadi cok sukur. Direk yatagin kapi kismindan inerdi , ilk zaman cikamazdi 😄 simdi kizim 21 aylik ve gayet alisti yatagina cok seviyor 😊 kendisi gece kalkarsa da gelir yanimiza , kapilari acmayi da ogrendi artik .