Babymm benim oğlum var. Sintigrafi çekilmesini istemişti doktor o sırada bile kustu. Her ağladığında kusar. Gaviscon ile antepsin verdiler onu kullandık porsiyonlarını azalttım. Bildiğiniz aç kalıyordu. Az ve istedikçe verdim. Sonra baya azaldı. Şu an 2 yaşında ayda 1-2 defa kusar oldu. Önceden hemen hemen her gün kusardı.