irva Mizmizmyrtle Şuan daha iyi emin ol.1 yaşında oğlum gel altını değişicem dediğim an oda oda kaçıyor.Yakalayıp da o altı değişene kadar kaç kez kalkıp kaçmaya çalışıyor sayamıyorum bile.Savaşıyoruz resmen.
Kirmiziburun 2 yaş 😁 ağlaya ağlaya tepine tepine ben kovalıyorum o kaciyo 😁😁😁 keşke 4 aylık olsa dönse sadece 🤣
Ayscskn46 Mizmizmyrtle Bizde ayni durumdayiz oglum 1 yasinda ama ne ust degismeyi seviyor ne alt degismeyi kan ter icinde kaliyoruz resmen😄😄😄
serebro Mizmizmyrtle hele birde yürümeye başlayınca gör sen, elimde bezi gördüğü gibi oda oda kaçıyor
kitapkurdubebeninanasi Mizmizmyrtle sen bide benle 13 aylik bebemi gör suratima yedigim tekmelerin haddi hesabi yok artik tekmeyi gectim 💩u oraya buraya sıçramasin diye dua ediyorum🤣