Kızlar merhaba 22 aylık kızım var gece emerek uyuyo, gece 5 6 defa uyanır, bütün gün tok olduğu halde emer kısaca meme delisi bir çocuğum var .. Artık kesmek istiyorum açıkçası ama düşündükçe gözyaşlarıma engel olamıyorum kendimi çok kötü hissediyorum . Kızım zorlanacak diye değil bir daha emziremeyecek olmam beni çok üzüyor sizce bu normal mi ? Ya da kendimi hazır hissetmediğim için mi böyle 🥺🥺 biraz teselliye ihtiyacım var ..