Kokunu istiyor annesi. İlk üç ay kucak ve anne kokusu dokunmak temas isterler. Bir de emme refleksi var. Karnın tok olduğunu düşünüyorsanız emzik verin. Emzik de bebekleri rahatlatır. Hem de uykuya geçişte kolaylık sağlar. Kendi kendine uykuya daldığında emziği de atar. Bir de emzirmeden önce alt gazını çıkarması için biraz uğraşın. Sakın aman uyusun diye ayakta sallamayın çok küçük kılcal damarlara zarar bu sürelerde. Kızım 6 aylık olacak daha yeni ufak ufak çaresiz kalırsam sallıyorum ki sallanmayı bilmiyo bile. Hiç uyuyamıyo sallanırken. Poposuna vurun pış pış diye. Bir de youtube den kolik bebek müzikleri açabilirsiniz. Anne karnındaki sesler olduğu için kendilerini huzurlu hissederler. Eğer ağlıyorsa müziğin sesini bebeişinizin sesini bastıracak kadar açın sonra bebek susunca azar azar kısarsınız. Hem sakinleşiyolar, hem de uykuya geçiyor hemde o müzikle uzun süre uyuyorlar. Kardeşimin bebeği ise çok gazlıydı gğndüzleri sadece 10 ar dk fln uyurdu ama şimdi gazları geçti 4 aylık oldu raz daha iyi oldu .Zamanında yaptıklarımı anlattım inşallah faydalı olur.