Acemianne012
Büyük oğlum 11 aylıkken ikinciye hamileydim ve ilk 3 ayı hep lavaboda geçirdim kustuğum için. O dönem bende maalesef açıyordum hep ve baya bağımlısı olmuştu , asla başka bir şey ile oyalanmak istemiyordu, yemek yemiyordu. Küçük oğlum şuan 17 aylık ve tv çok nadir açıyorum oda belki haftada birdir ve en fazla 10-15dakikadır. Alışık olmadığı için de çok aramıyor. İlk 9 ay olana kadar sling de çok taşıyordum onu, veya farklı şeyler ile oyalıyordum. Yemek yaparken mama sandalyesine oturtup yanıma alıyordum. Bi yandan onu eğlendiriyordum diğer yandan yemeği yapıyordum. Büyük oğlum ile küçük oğlumun arasında dünya kadar fark var. Küçük oğlum daha çok oyuncaklarıyla oynamayı seven bir çocuk oldu ve oyalanıyor onunla. Büyük oğlum tv bağımlısı olduğu için tv harıç başka hiç bir şeyle oyalanmak istemezdi. 2,5 yaşındayken kreşe başlayınca tv bağımlılığı da bitti ve normale döndü🙏🏼