Geçen gün bir post açmıştım bebeğim mama içmiyor saatlerdir diye.. maalesef ondan sonra ki gün covid pozitif çıktım o andan beri maske takıyorum bebeğime geçmesin diye bugun 2. Günüm bebeğimin ateşi bi anda 38.6 çıktı :(( doktora götürdü babası. Ciğer filmi temiz çıkmış. Oda covid olabilir mi değilse neden ateşi yüksek 😔😣