AyazMerve Bedsssss Bazı büyükler baktırmayın diyor da doğduğundan beri bakıyoruz beyin gelişimi için faydalı 🥰
birtutamsac Bedsssss batıl inanç büyükler bebek aynaya bakmaz diyolar, ben doğduğundan beri baktırıyorm
Seymaemre-asya34 Bizde bakiyrz 4 aylık bakıp gülüyor hatta kendini özler göstermeyin diyen oldu bize de
Bedsssss 1Beybiletto Ben batıl inanç o bu demedim ki sadece baktirilie mi sorun olur mu öyle diye sordum :))
Prensesimmmm1 Bedsssss beyin gelişimi için uzmanlar baktırın diyor. Ben başta buyuklerin mudahelesi ile baktrmadim ama 2 aylık mi ne baktirmaya başladım sonra kendi uzanp elemeye çalışmıştı hatta o zaman biraz daha büyüktü tabii
Bedsssss Prensesimmmm1 oğlum da kendini görünce gülüyor falan ama eşim baktırmak doğru mu acaba diye sordu bana bende buraya danisim istedim
Wanderlust Bedsssss batil inanc dogdugundan beri baktirilir gelisimi icin cok onemli hatta kendini goruyor mimiklerini el kol hareketlerini vs baktirin siz de inanmayin hurafelere