Aras-Ela Merhaba kizlar . Oğlum 2 ay 9 günlük .Bugün doktora götürdüm bağırsaklarından ses geldiği için.soğuk algınlığı var ve baş kısmında ısı yüksekliği var dedi . İlaç olarak calpol verdi sadece . Alnından ateş olctugmde 37 üzeri çıkıyor kulağından ölcunce normal . Calpol verdim .Burnu tıkalı açıyorum ama nafile . Bana bu konuda yapmam gerekenler için yardımcı olur musunuz ?
BBusraa Aras-Ela eğer emZiriyorsanız bol bol emzirin ve burnunu açık tutun. Ufak olduğu için yapılabilecek pek birşey de Yok. Basının altını uyuduğunda yüksek tutun. Bir de bir iki çay kaşığı ıhlamur verebilirsiniz. Bana doktorum öyle demişti