Kızlar lütfen Bi öneride bulunun 20 aylık kızım telefon bağımlısı oldu. Bir kaç hafta önce hasta oldu hiç yemek yemedi telefon açıp verdik eline o gün bu gündür bırakmıyor elinden biz kendimiz elimize dahi alamıyoruz hemen görüp ağlamaya istemeye başlıyor. Nasıl bir yol izlemeliyim nasıl bıraktırabilirim.