Dün eşim grip diye çorba yaptım boğazımıza iyi gelir diye acı pul biber attım bebeğim 2 aylık emziriyorum. Sabahtan beri sıklıkla ağlıyo sancılanıyor. Ve ben ondan olduğunu yeni farkettim. Yarın etkisi geçer mi acaba bilen var mı bir şey yapmam gerekiyor mu?