Miracinannesi0 Tuba-21 sanırım balgam sizinki de benimki de prospan diye bir şurup varmış onu kullansam diyorum tekrar mi doktora gotursem bilmiyom ki
Tuba-21 Miracinannesi0 evet büyük ihtimal balgam zaten bizimde kontrolümüz var onu bekliyorum doktora söylemek için
Saziyersin Miracinannesi0 eger gariban bir durumu yok ise odanın nemi dusuk.oldugu icin tıkanır buhar makinesi kullanim eger yok ise eviniz doğalgazlı ise ıslak havlu atarak peteklere nemi saglamaya çalısın
Sennur2218 Miracinannesi0 anladım. Aspiratör alın siz birde en iyisi o zaman emin olursunuz durumdan.