aysecikaysima Bebeğim 3 ay 10 günlük son 1 haftadir geceleri cıs yapmıyor anne sutu emiyor arada 60 cc mama yiyor neden acaba doktoruna dedim olur öyle dedi ama korkuyorum başına gelen varmi
Busrakaya16 aysecikaysima uyurken yapmıyorlar bazen korkmayın bizde de oluyor 3 4 saat yapmadığı bazen
mehtapmirayuygun aysecikaysima bizde 3 ay 8 günlüğüz Bizimki de yapmıyor sabah ilk altına bakıyorum yok emziriyorum tekrar yatırırken bakıyorum yapmış oluyor derin uykuda yapmayabilirler
Tazeannecik aysecikaysima belki sıcak havalardan terleyerek atıyordur. Benim kıızm çok terliyor mesela yattığı yer özellikle kafasının altı su gibi
aysecikaysima Gercekten mi bende korkuyorum neden yapmıyor diye tsk ederim zaten sıcaklar mahfetti çocukları