Msssmy kıvırcık sacliyim saçlarım kuru desem kuru değil yağlı desen yağlı değil ortası diyim. Loreal elseve köpüksüz şampuan vardi 5in 1 o cok iyi gelmişti. Surekli şampuan değiştim deli gibi en son blendax kullanıyordum asiri kepek yaptı. Elidorun tüm serilerini neredeyse kullandım guzeldi. Dove da annemlerde kalırken kullandım kokusu çok güzeldi ekstra bi etkisini gormedim. Simdi Bittim sabunu ve elidorun mor kremi var gür saçlar yaziyordu. İkilisi cok iyi geldi. Bu arada dediğiniz iyi oldu Dp bende denemek istiyordum ama vazgeçtim. Bu Bittim sabunu da iyi gelmezse en en onerebilecegim loreal olur oda köpüksüz diye insanı azıcık sinir ediyor. 10 pompa saca surup 5 dk galiba saçta beklemesi gerekiyordu-gliss gordum simdi onunda boyle rosegold renginde vardi şampuan onu çok sevmiştim bidaha bulamadim
Piyasayı saçıma sürmüşüm az kalmis😂