Göbek fıtığı oğlumda da vardı. Beslenmemi ona göre değiştirdim, mamasını ona göre aldım(meme+mama gidiyorduk) gaz damlaları verdi. 2 yaşına kadar geçer dedi . Benimkinin fıtığı daha büyüktü hatta ama 6. Aya kadar kendiliğinden geçti. Gerçi 2. Ayda zirveyi görüyor sonra küçülüyor.