sunbaby Kızlar hangi mamayı kullanıyorsunuz ayda kaç kez mama alıyorsunuz aldığınız mama kaç gün gidiyor Aldığınız mamanın miktarı nedir ? Kızlar ben sma optipro 800 gr kullanıyordum 1,5 hafta gidiyordu bebelac golda geçtim 350 gr 4 gün de bitti sizler ?
Nazlican sunbaby Evolvia ile basladık ishal yaptı Bebelac a geçtim tavsiye üzerine gaz sorunu da daha az a indi
Tombiktos sunbaby aptamil 800 gr alıyorum marketten 165 tl 6 gün gidiyor. Ayda 5-6 kere alıyorum neredeyse geçen hepsi buradadan 2 tane 1.200 gr lık aldım 460 tl verdim, bu konuya çok üzülüyorum gerçekten bari bebeklerin mamalarını bu kadar pahalı yapmayın yazık günah alamayan insanlar napsın çocuğuna mama veremeyenler sebep olanları allah bildiği gibi yapsın diyecek çok bişey yok.
emirinannesii 6 aylık 850 gram 1 haftada bitiyo 360 gr 3 günde falan bitiyo similac ayda 4 kez alıyoruz
sunbaby emirinannesii similacdan memnun musunuz ben çok mama değiştirdim sma güzel gibiydi ama yeşil kakaya sebep oldu çok kokuyordu birde 1 ayda sadece 400 gr Aldı kilo olarak zayıf kaldık bebelaca geçtim ama sağlık ocağındaki ebemiz güzel bi mama değil dedi doğru mamayı bulamadık
emirinannesii sunbaby coook memnunum 90 larda bu mamayı amerika’dan getirtiyormuş aileler türkiye’ye yokmuş burda içeriği temiz palm yağı yok bide çöl güzel kilo aldırdı oğluma. fiyatta çok iyi 90 tl’yi 100 olmus diğer mamalara göre cok iyi denemelisiniz aptamil gaz bebelac kabız yaptı bide bebelac kokusu tadı berbattı küçük kutu alıp deneyin bence
Mommqueen sunbaby smilacla ayda 1150 gram civarı alıyordu oğlum ilk 4-5 ay kızımda da kullandım o da 1 kg alırdı kilo alımı güzel smilac ın
sunbaby _-annee ya bende bebelac gold kullanmaya başladım 4 günde 350 gr mamamız bitti sizin bebeğiniz kaç aylık bebelactan memnun musunuz kokusu biraz balık gibi kokuyor gibi geldi bana
_-annee sunbaby 5 ay 6 günlük canım bizde reflü olduğu için ar serisini kullanıyoruz zaten bu mama 3 markada var sadece aptamil çok kabız yaptığı için bebelaca geçtik bunda bir sıkıntımız olmadı kilo alımımızda iyi gittiği için diğer markayı denemedik yani
Nazlican _-annee Bizde de reflü var ama ben normal Bebelac nutricare kullanıyorum Doktor mu tavsiye etti ar serisini siz mi başladınız yoksa
sunbaby emirinannesii ya evet bebelac gerçekten kötü kokuyor sma ya göre tadı da berbat allahtan bebeğim reddetmedi, tavsiyeniz üzerine similacı da deneyeceğim teşekkür ederim😘
sunbaby Tombiktos ay kesinlikle ya 350 gr mama 4 gün gitti bizde fiyatı 80 civarı birşeydi yani yazık günah keşke bebeğim emseydi diye çok üzülüyorum benim bebeğim emmedi sağarak verdim sütüm azaldı 24 saat boyunca çıkan süt sadece 90 cc oda en fazla :(
Portakaldaavitaminn Tombiktos Kesinlikle öyle bu kadar pahalı neden anlamıyorum almakda güçlük çekiyoruz bizde her hafta bir kutu mama giidyor biran önce buyusede ek gıdaya geçsek diyorum artık bizleri bu duruma getirenler utansın gerçekten
[silindi] sunbaby aptamil conformil kullanıyorum 300 gr kutusu büyüğü yok malesef 2 günde bir kutu bitiyor. 4.5 aylık kolik bebeğim bu ay bitsin normal mamaya gecmeyi düşünüyorum asırı pahalı. Mama fiyatlarının gündem olmaması beni çok şaşırtıyor.
Nazlican sunbaby Hayır bana kokmuyor Tarihine vs bakın Ya da başka paket alın ama baska yerden alın bu kez kıyaslayın eğer o da aynı geliyorsa normal kokusudur
sarmaliklahana sunbaby SMA optipro 800 gr kullanıyorum hemen hemen 1 ay gidiyor ama günde 2 veya 3 kere 90ml mama verıyorum. Diğer zmanalar emziriyorum. 4.5 aylık kızım. 3 lü paketler alıyorduk son 3 lü müzğ aldık daha almıcam 🤷
sunbaby sarmaliklahana ne güzel benim emmedi kızım sağarak verdim gün boyu sadece 90 cc çıkıyor onu da içmeyi reddediyor her hafta mama alıyoruz
mavisgozlum sunbaby Aptamil 800 gram 200 tl ayda tam 4 paket alıyoruz ve bu bizi vok yıpratıyor ama maalesef bebegim baska mama kabul etmiyo😞
sunbaby mavisgozlum bezi ıslak mendili derken bir ayda bin lira masrafı oluyor bizde de öyle anlıyorum geçim zor ama yapacak bişi yok yeterki sağlıklı olsunlar 😊