Seker- Merhaba kızlar ne yapacağımı bilmiyorum oğlum 4 aylık ve covid oldu emmiyor zorla mama yediriyorum sürekli aglıyor ve ateşi var lütfen yardımcı olun nasıl geçecek
Sedakcby Seker- geçmiş olsun. Calpol verebilirsiniz 37.5 i geçtiyse. Bebeklerde çok uzun sürmüyor yarına hafiflemis olacak muhtemelen inşallah tabi. 6 8 saat aralıklarla düşmeyen ateş olursa calpol verilebiliyor. Üstünü hafifletin ince şeyler giydirin.
Esraburkay Seker- geçen hafta 4.5 aylık kızımla yaşadık öncelikle sakin olun nefes almada sıkıntısı yoksa yapacak birşey yok ateş için 4 saatte bi carpol vericeksiniz ılık duş aldırın kızımın 2 gün sürdü ateşi dirençli bi ateş korkmayın bizden çabuk atlattı huzursuz keyifsiz mızmız oluyorlar yeme azalıyor ama endişelenmeyin geçicek
idilolo Seker- sabredin nolur çok zor benim bebeğimde oldu, ateşi varsa calıpol ve duş, limonlu çorap da ateşi düşürüyor. 2 güne geçecek ateşi. Bu ara anladığım kadarı ile bebeklerde salgın bu hastalık
GulsahDoruk Geçmiş olsun benim bebeğimde benimle beraber olmustu çok ateşi olmadı ama hiç uyumuyordu uyku damlasıyla uyutuyordum ılık duş aldırıyordum sürekli inşallah çabuk atlatır
Sedakcby Seker- huysuzluk normal. Ateşini kontrol altında tutman yeterli. Allah şifa versin inşallah 🤲🏻