Bebeğin daha çok küçük sakın ha pekmez koyayım deme. Benim bebeğim de alerjik olduğu için doktorum neocate yazdı aynı zamanda emziriyorum tadını beğenmediği için kendi sütümle karıştırıp veriyorum. 30cc mama 10cc anne sütü gibi. O şekilde içiyor yine de içmezse vanilya özütü damlatmayı deneyebilirsin henüz pekmez için çok minik çünkü.