Kızlar bebeğim 5 ay 20 günlük , yenidoğan döneminde söylenmediği için dil bağını geç farkettik ilk hafta meme reddi olmuştu ama şimdi çok güzel emiyor , bi kaç dr gezdim dil bağı için hepsi ayrı konuşuyor biri küçük bir dil bağı ama ilerde konuşmada problem olabilir kestir dedi , biri sorun yaratmaz kalabilir dedi başka biri 1 yaşından sonra konuşmaya başlayacağı için yaptırsan da konuşması düzelmez şimdi yaptır düşünüyorsan dedi kafam allak bullak her sorduğum başka bişi diyor riskleri konusunda net fikir vermiyorlar bebeğime narkoz aldırıp ameliyat ettirmek istemiyorum tabi ki ama ileride pişman olmak da var, ağız birliği olsa hemen yaptıracağım işlem şimdi ben de ikilemde kaldım , emin olduğum şey kısa bir dil bağı olduğu ,siz olsanız bu durumda ne yapardınız