Hala emziriyorum ama sütüm yeterli değil üç aylıktan itibaren mamada veriyorum iki gündür sadece günde 2 kez emiyor bı öğün zorla ek gıda yiyor bu kadar biberonla verdiğim mamayı reddediyor zorla su içiyor dışı çıkmadı iştahsızlık ondan mı başka ne olabilir ben mi anlamıyorum