Selamlar,
Kizim 7,5 aylik ek gidaya geceli 1,5 ay oldu baslarda sadece tadim yaptirdigim icin emmesinde ya da mama yani devam sutu almasinda azalma yoktu. Simdilerde mamayi hic istemiyor. Memede keyfi olarak emiyor. Kahvalti , ogleden sonra corba yogurt ve gece irmikli meyveli mama veriyorum acana ek gidayi abarttim mi ben?