Suu123 ben inek sütünden yapıyorum burda bi arkadaş yazmıştı bugün onun yaptığı gibi yaptım sütü kaynattım parmağımı 10 sn bekletince bir kaşık yoğurtla sütü ılıştırdım içine döktüm . Tencerenin kapağını kapatmadım süzgeç koydum süzgecin üstüne tencerenin kapağını koyup sardım 6 saat beklettim kapağı açık dolaba koydum taş gibi görünüyordu yoğurt . YouTube’da videosu var süzgeçle yoğurt mayalama diye inşallah güzel olur yarın tadına bakacağım