Karhaf Cilekli valla canm ben hiç kullanmadım ben öyle konseyi takınca daral geliyordu ve ben birde oğluma pinpirikliydim çok ve canm çok acıdığı için korseye akıl edemedim iyiki de etmemişim yani gene eski kiloma geri döndüm
Erii99 Cilekli 12gün önce sezaryan dogum yaptım hastaneden eve Geldigimde taktım bir gün sonra yani doktorum da öyle demişti ilk gün birinci kademe bile kapanmıyodu korse şuan 4 düncü kademeden takıyorum cok işe yaradı