Bende Ümraniye erdemin tam karşısında unutmaz tıp polikliniğinde Ayşe hanıma gittim. Memnunda kaldım. Kapalı tatlı bir bayan. 6-7 ay önce muayenesi 95 TL idi. Şuan en fazla olsun 150. Testlerin hepsınıde devlette yaptırdım. Yanlız dogum orda değil anlaşmalı özel bir hastanede yaptırıyor düşünüyorsanız. Ben develtte dogum yaptım. İsterseniz poklinik telini vereyım. Ümraniye santralde yeri. Erdem hastanesi ile karşı karşıya.çamlıca erdem.