Anneler iyi aksamlar.. bebeğim 7,5 aylık. Diş çıkarma dönemindeyiz. Şuan o kadar gerildim ki ağlamamak için zor tutuyorum kendimi. Benim gibi olanınız vardır herhalde. Geçecek mi bu zamanlar bi danışmak istedim.Doğduğunda kolikti felaket ağlıyordu sonra koliği bitti diş sancısı başladı. Az önce annemlerdeydik ailecek orada toplandık ablalarımla ama aglaya aglaya yıktı ortalığı yarım saat içinde apar topar kalktık diş ağrısından dolayı. Her nereye gidersek boyle burnumdan geliyor. İnsanlarla oturup 1 bardak çay içip sohbet etmeyi özledim ama yok. Biliyorum çocugumunda canı ne kadar yanıyorki böyle ağlıyor. Onu bu halde görmekte çok üzüyor. Gögüs ucumuda ısıra ısıra yara yaptı 2 dişiyle. Ağrı kesici calpol veriyorum. Tetagilde sürüyorum dişine. Birde diş jeli aldık az önce umarım işe yarar. Yoksa artık benimde takatim kalmadı 🤦♀️😥