Sarikuzumalp Nurrrsss Oğlumun en rahat aşısıydı o yğzden net hatırlıyorum ağrı sızı huysuzluk hiç yapmamıştı ☺️
ElaZeyAras Nurrrsss Bizde huysuzluk yaptı birde iştahı yok mama aşka içmek istmeiyor. Umarım geçici bir durumdur
Nurrrsss Sarikuzumalp ay bizimde 2. Ay aşısı öyleydi aksine mutlu mutlu uyudu 4. Ay aşısı kötü yapmıştı ondan korktum
Sarikuzumalp ilyestaa rota yı yaptırdık menenjit de de sadece 1 doz yaptırdık 2 doz duruyor onları da yaptıracağız inşallah kısa zamanda
ilyestaa Sarikuzumalp yarın bizde nimemrix yaptırcaz biraz tırsıyorum ateş huysuzluk vs oldumu diye soracaktım 🌹
Sarikuzumalp ilyestaa Nimenrix çok hafif hiç ateş vs yapmamıştı oğlum da huysuzluk da olmadı korkmayın ağır değil 🥰
Nilunas Kızlar bu aşı 1 tane mi gecen fün rotayı yaptırırken ebe 6.ay aşısına 3 tane dedi biri ağızdan hatta dedi
Nurrrsss Aycaaalinaa ay inşallah 2. Ay aşısında hiçbişey yaşamamıştık 4. Ay kötü etkilemişti bakalım inşallah buda iyi geçer misafirliğe gidicez aynı günü ondan sordum huysuzluk yaparmı diye teşekkürler 🙂