birkizbirerkekannesii kızlar 34 haftalık hamileyim bebeğime aldım ama kalıbı çok darıma gitti yeni doğan bebeğine kullanan varmı?
Baakpnr- birkizbirerkekannesii 50 günlüğüz hala kullanıyoruz . Bebegın kilosuna bağlı bu aslında benim bebegım zayıf ama uzun o yüzden rahat oluyor 🥰
Mervegem birkizbirerkekannesii kalıpları çok küçük aşırı ince ve dokusu kötü bir bez pişik yapma ihtimali çok yüksek heleki yeni doğanda. Bi kere çiş yapsın topak topak oluyo. Ucuz ama kullanıssız bi beze 2 kere çiş yapamıyor sızdırıyor. Ben hiç memnun kalmadım bitiremedim bile bezi hemen değiştim
birkizbirerkekannesii Baakpnr- şuanda 2kilo 300 grammış doğana kadar 3 olursa bez olurmu sıkarmı acaba
2_MelekAnnesii Oğlum 4.300 kg doğdu. Bir paket 72 li 2 numara kullandık sonra 3 numaraya geçtik. Gayet rahattı bir sorun yaşamadık.
birkizbirerkekannesii 2_MelekAnnesii maşşallah çok iyi doğmuş 🥰🧿 1 numarası çok küçüğüme gitti benimde emin olamadım
Baakpnr- birkizbirerkekannesii kuzum 3600 civarı şu an bebeğim geçen haft öyleydi 3800 olmustır hala kullanıyor işte . 20 adet falan kaldı onlar bitince 2 numaraya gececegım artık 😍
2_MelekAnnesii birkizbirerkekannesii sizin bebeğinizde sağlıkla doğsun inşaallah 🥰 merak etmeyin bebekler yeni doğduklarında günde 8-10 bez kullanıldığı için aldığınız bezi çabuk tüketirsiniz 🤗 sonra da bir numara büyüğüne geçersiniz.
minikbirsuperisii00 Mervegem ben doğduğundan beri kullanıyorum 2 kere bile pişik olmadı şuan 7 ya gireceğiz tasma sızdırma da yasamadim ben memnunum saatlerce bekletmedigim için koku vb de olmadı uygun zaten yaptıkça değiştiriyorum
birkizbirerkekannesii Mervegem ay ciddimisin ya 😟 2 paket aldım birini açtım hastane çantasına koydum
Mervegem birkizbirerkekannesii valla oğlum 28 aylık bi çekmece dolusu duruyo kullanmıyorum. Artık kötü günde kullanırım heralde kısa vadeli duruyo öyle ben memnun kalmadım
Aslii-1 birkizbirerkekannesii yeni doğunca 1 numara kullandım 15 gün kullanabildim 2 numaraya geçtim hemen 😌elimde de bayağı kaldı doğum yapacak kuzenime verdim