Gunel97 Bebegım 24 gunluk kulak agrısımı var bısılerı var yemek yedıkde duruyor hemen ağlamağa baslıyor anneler sızlerdede oyle oldumu? Yeni doğan anneler neler oldu sızlerde soylermısınız.
Suleasya Gunel97 benim kızımda da bir kaç gün olmuştu. Genelde sezeryan ile doğan bebeklerde karsilasiyoruz demisti . Yatarak falan emzirmeyin kesinlikle demisti
Aysenur3440 Gunel97 ay cok zor ya 3 aylık kızımda 1 aydır var iki antibiyotik üç kulak damlası kullandık hala gecmiş değil
Gunel97 Ylz0044 oluyor oyle amma cok az oluyor.doktoru tam soyledı kulak oldugunan. Kac gun devam edıyor bılıyomusunuz?