Lina_3520 Merhaba kızlar son bir kaç gün içinde bexsero yaptıran var mı bi 20 gün sonra aşımız var fiyatı ne olmuş merak ettim
ilyestaa Nefeess bana sormamissiniz ama ben de cevaplıyim biz 3. Ayda olduk ilk dozu Ayda ikinci doz olacak Ayda rota var
Nefeess ilyestaa Yanıtınız için teşekkür ederim ama 3. Ayda rota asimiz var doktor bexserodan bahsetmedi bize
Lina_3520 Nefeess doktorunuza sorsanız daha iyi planlanmayı doktor yapıyor çünkü biz bexsero yu 6-8-18 aylarında nimerixi ise 7-14 aylarında yaptırdık şuan kızım 18 aylık olacak son dozumuz kaldı onu yaptıracağız bizim doktorumu bu şekilde önerdi
Nefeess Lina_3520 Çok teşekkür ederim doktoruma danışayım ama keşke önceden planlayıp söylese gittiğimde öğrenmesem aşı zamanlarını 😕
Goktugsabanmerve Aşılara zam gelecekmis önümüzdeki günlerde biz önceden alıp eczanede saklayacağız onun icin