Bugceguven ilk gün zor oldu biraz ama emme izni verilince hemen sakinleşti, ilk çişini yaptıktan sonra rahatladı, mutlaka önü kapaklı sünnet bezlerinden alın hala bezli ise, değilse sünnet külodu, yıkanadabiliyor ben 15 tane aldım kullandım, yoksa ilk gün normal bezin içinde deydikçe Çocuk mahvoldu, sünnet bezini takınca hiç sünnet olmamış gibiydi. 3. günden sonra hiç ağrısı da kalmadı. Bence korkmayın meme bağımlısı benim oğlum da, bir şekilde geceyi atlatırsanız halloluyor çok güçlü bebişler. Ben şimdi iyi ki yaptırmışım diyorum pandemi var diye benim ki de gecikti. Baktım pandemi bitmiyor 2 yaşını bitirmeden yaptırdım.