-erCansu- sutumun yettiğini söyledi doktor mama veriyordum artık vermene gerek yok dedi doktor işte ilk gunler sütüm gelmemişti o yüzden mecbur verdim mamayı kabız olduğundan mıdır emmeye bile uyanmiyor zorla uyandiriyorum bebeğimi normal de yarım saate 1 emziriyordum şu 2,3 gündür 1 saat oluyor artık ben kaldırıyorum emzirmek için huyları mı degisiyor diyorum daha çok erken 🥺kafam karma karışık