Ben getirden söylüyorum bazen kampanya oluyor çok daha uyguna geliyor. Bu arada size başka bir şey danışıcam. Hiç kullandığınız mamanın formülünde değişiklik gözlemlediniz mi? Normalde formülü biraz pütürlü suda hemen eriyordu. Şimdi aldığım son iki 800gr’lık kutudan çıkan formül tamamen un gibi böyle suda erimiyor baya çalkalayıp sallamam gerekiyor suyla karıştırmak için sizlerde dikkat ettiniz mi hiç? Diğer pütürlü tanecikli olan formül daha sarımsı kalıyor diğer un gibi olan ise biraz daha beyaz kalıyor